YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

AAK , Ada Aku Kisah ?

Hey , Sudah lama after the last post . Sorry ya , Kerana tak dapat suap korang dengan Ceritacerita Zeey ini ! Firstly , Balek kampung then Demam Panas X.X #Maafkan?
 It's 7Am and I'm still awake .#Wahh, Bole dengar bunyi Burung Berkicauan laaah o.O Oh yeah , Felt better after Lying like A dead Zombie On the Bed After 2 days Suffering Bad fever . Haha , Zeey rindu lah dekat sume Orang . Lagilagi dekat warga blog . Nak tulis apa eh , Tetiba je BLANK ! Okeyokay , Ideaku suda memasuki otak semula . Tapi , tak tersusun . Apa yang terlintas , goes first . Okey , Here we go . Eh , Kepada yang tak sudi or Malas or Nak kritik Zeey ' Gediknya minah nie' Just click here ..

Firstly , Setelah berkurun lama tidak membuka FB . Akhirnya , Zeey bukak pagi tadi dengan Usaha yang keras kerana masih tidah sembuh dengan mengharapkan terdapatlah Messagemessage dari Si Dia . Tengoktengok , Hancuss ! *Otak pun berkata, Haprak betul !*
Dia tak reply message ku :( . Zeey ingat kut he's caring to ask why i'm not  online or what . Mulamula memang tak boleh dipercayai , Tapi lamalama lepas dah Gosok Mata dengan Berus Dawai , Baru Boleh dipercayai . Dan hati mula berbicara , Adakah Si Dia ini masih Hidup or Sudah tidak menyayangi kamu ? Mulut pula berbicara , Saya yakin Dia masih belum menjadi Arwah dan Saya juga pasti yang ............. Dia masih menyayangi saya . # Eh Zeey , kau pasti ke ? Orang yang dah Kawin pun Bercerai tau ! #  Haih , Aku ingat kau kisah kalau aku tak online , Tapi kau tak kisah langsung . So , Sekarang nie , Kau tak online , Patut ke Aku kisah ?


Eh korang , Zeey ada masalah lah . Zeey dah mengantuk . Tak tido Semalaman nie  , Nanti jadi Zombie pulaks . Payah pulak , Nanti semua orang takut dengan Zeey . Lagipun , Ada kenduri Tengahari nanti . Nites . Nanti I sambung the Story .